donderdag 7 januari 2016

Aan de sponsors zal het niet liggen...


Nog drie dagen en dan ren ik de halve van Egmond, mijn eerste halve marathon. Aan de sponsors zal het niet liggen. Met de donatie van Esmeralda Sapperloot van Penarie - die in het echte leven voor zover ik weet onder een andere naam bekend staat - heb ik mijn streefbedrag bereikt. Met de donaties voor mijn zus Lonneke en de donaties op onze teampagina erbij zijn we inmiddels de 1000 euro ruim gepasseerd. Er zal dus gerend worden.

Het blakende zelfvertrouwen van de eerste dagen begint een beetje te wankelen: een pijntje in mijn kuit houdt me deze laatste week van de weg. Zondag begin ik liever goed hersteld. Ik doe wat krachttraining ter compensatie en ren af en toe een trap op. De kuit houdt zich gelukkig koest.

Vannacht droomde ik dat ik de halve marathon in vijf uur en twintig minuten liep. Ik heb dan weliswaar geen streeftijd (dat is het voordeel van een eerste keer: elke tijd is een PR), maar vijf uur en twintig minuten? Gelukkig was het in mijn droom 2009. Dus interpreteer ik hem als volgt: wie had in 2009 gedacht dat ik nog eens een halve marathon zou lopen? Ik zou er destijds maar liefst vijf uur en twintig minuten voor nodig hebben gehad! Nu niet meer. Nu ren ik hem glimlachend uit, ruim binnen de limiet. Let maar op!

En mocht je ons nog willen sponsoren, hier vind je mijn sponsorpagina, en hier de teampagina van Lonneke en mij.

1 opmerking:

  1. Het gaat vast lukken,daar heb ik alle vertrouwen in!
    En die droom? Och je moest een weten wat ik allemaal droom.....daar ga ik het maar niet over hebben...
    Veel succes en een hele dikke zoen💋

    BeantwoordenVerwijderen